"אדר היה מקור גאווה למשפחה"

שנה לאחר שנפל במבצע "צוק איתן", נחנך בתחנת כיבוי האש בנהריה מרכז הדרכה על שם אדר ברסנו ז"ל. רעיית ראש הממשלה אמרה למשפחתו: "אני מקווה שתשאבו מזיכרונו ומהנצחתו מקור כוח ונחמה"

דניאל סיריוטי (מאתר ישראל היום, 8 ביולי 2015)

סמל אדר ברסנו ז"ל

משפחת ברסנו עם שרה נתניהו בטקס. צילום: דוברות כב״ה מחוז חוף

שנה לאחר מבצע "צוק איתן", נחנך הבוקר מרכז הדרכה בתחנת כיבוי האש בנהריה ע"ש סמ״ר אדר ברסנו ז"ל, לוחם צה"ל שנפל במבצע, בהשתתפות רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו.

הוריו של אדר, ליטל וגיל ברסנו, סיפרו לגברת נתניהו כי לפני שהתגייס לצה"ל התנדב בנם לצופי האש בעיר מגוריו והיה חניך מצטיין. "אדר היה מקור גאווה למשפחה. גיבור ישראל שנפל בהיתקלות עם מחבלים במלחמה כל כך צודקת לעם ישראל", אמר בטקס אביו, המשרת כקצין כיבוי בתחנת זבולון.

"סיפור נפילתו של אדר, בנכם הבכור, שגדל בנהריה, התנדב לצופי האש והתגייס לשירות קרבי כלוחם בחטיבת השריון, הוא סיפור קורע לב", אמרה נתניהו לבני המשפחה. "אני מקווה שתשאבו מזיכרונו ומהנצחתו מקור כוח ונחמה, ובשם כל עם ישראל אני שולחת לכם חיבוק גדול. ביקרתי משפחות רבות שאיבדו את היקר להן מכל, גם בזמן המערכה וגם בשנה שחלפה מאז. שמעתי דברים מרגשים מאוד על אישיותם של בנינו הגיבורים ועל שירותם הצבאי, על רגע נפילתם ועל החלל שהותירו אחריהם".

נתניהו עם משפחת ברסנו. צילום: דוברות כב״ה מחוז חוף

 

באירוע השתתפו גם נציב כבאות והצלה רב טפסר שחר איילון, ראש עיריית נהריה ג'קי סבג, ח"כ נאוה בוקר, ומח"ט חטיבת השריון 188 אל"ם תומר יפרח.

אדר ברסנו ז"ל