מנכ"ל חדש למשרד הביטחון: האלוף (במיל') אודי אדם

בטקס רשמי בקריה בתל-אביב, בהשתתפות בכירי צה"ל, משרד הביטחון ומשרד האוצר, נכנס הבוקר המנכ"ל ה-23 של משרד הביטחון: אלוף (במיל') אודי אדם החליף את אלוף (במיל') דן הראל, שכיהן כמנכ"ל המשרד בשלוש השנים האחרונות.

 

ישראל דיפנס 26 במאי 2016

 

מנכ"ל משרד הביטחון הנכנס, אלוף (במיל') אודי אדם הודה למנכ"ל היוצא דן הראל על תרומתו הרבה למערכת הביטחון ולביטחונה של ישראל,  ואמר "ניקח את המקל ונעשה את העבודה בצורה המקצועית והטובה ביותר, כשמשימתנו המרכזית היא לתמוך בצרכי צה"ל". אדם הוסיף ואמר כי בתהליך החפיפה שעבר בשבועות האחרונים, התרשם מיכולות הביצוע הגבוהות של משרד הביטחון וממקצועיות הרבה של מנהליו ועובדיו.

מימין, אלוף (במיל') אודי שני, המנכ"ל הנכנס, ומשמאל המנכ"ל היוצא אלוף (במיל') דן הראל

מנכ"ל משרד הביטחון היוצא, אלוף (במיל') דן הראל, אמר: "נכנסתי לתפקיד לפני כשלוש שנים, למזרח תיכון אחר לגמרי. בשלוש השנים האחרונות החיים שלנו התהפכו, הן החוצה מדעא"ש ועד בכלל, וגם החיים במדינת ישראל השתנו. היה שינוי מאוד גדול פנימה, גם ביחס למשרד הביטחון וגם בכלל לביטחון, במקביל משרד הביטחון, שהוא המשרד בעל הכוח הביצועי הגדול במדינה, ממשיך לעשות גם את משימותיו וגם משימות לאומיות עם הירתמות מדהימה של העובדים".  הראל הודה בדברי הפרידה גם לבכירי משרד האוצר שהגיעו לטקס: "המהפך שהובלנו ביחד עם משרד האוצר הוא בעיני השינוי המשמעותי ביותר. ההסכם הרב-שנתי עם משרד האוצר המסדיר לראשונה את תקציב הביטחון, מאפשר את יישום תר"שגדעון והמשך מימוש הפרויקטים העצומים של מעבר צה"ל דרומה ושוה"ם, הבונים ומחדשים את התשתיות המבצעיות של צה"ל ומערכת הביטחון לעשורים הקרובים". המנכ"ל היוצא הודה לרמטכ"ל, לסגן הרמטכ"ל ולאלופי צה"ל על העבודה המשותפת, מתוך חברות ואחדות מטרה.

אלוף (במיל') אודי אדם (58) שירת במשך 30 שנה בצה"ל במגוון תפקידי לחימה ופיקוד בכירים, בהם מפקד חטיבת שריון סדירה, מפקד אוגדת שריון סדירה, ראש אגף טכנולוגיה ולוגיסטיקה (אט"ל) ומפקד פיקוד הצפון. לאחר שחרורו היה במשך חמש שנים מנכ"ל הקריה למחקר גרעיני ויושב ראש מועצת המנהלים של החברה הממשלתית רותם תעשיות. מחודש יולי 2013 כיהן אדם כיושב ראש תעש. הוא בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדע המדינה מטעם אוניברסיטת בר-אילן, ותואר שני בלימודים אסטרטגיים מבית הספר הגבוה למלחמה בפריז.

חברי עמותת יד לשריון מברכים את השריונר, אלוף (במיל') אודי אדם ומאחלים לו הצלחה בתפקיד הרם !