לוחם השריון סמל-ראשון גיא לוי, בן 21 מכפר ורדים, נהרג בצהריים (25 ביולי) בפעילות מבצעית

לוחם השריון סמל-ראשון גיא לוי, בן 21 מכפר ורדים, נהרג בשעות הצהריים (25 ביולי) בפעילות מבצעית במרכז הרצועה, כך הודיע הערב דובר צה"ל

 

לקט מהעיתונות

 גיא לוי. "הנגן המוביל בתזמורת". צילום: באדיבות המשפחה

גיא לוי. "הנגן המוביל בתזמורת". צילום: באדיבות המשפחה

 

לוחם שריון נהרג בפעילות במרכז הרצועה

אלי סניור, איתי בלומנטל ואחיה ראב"ד (מאתר ynet, 25 ביולי)

 

לוחם שריון נהרג בשעות הצהריים (יום ו') בפעילות מבצעית במרכז הרצועה – סמל-ראשון גיא לוי, בן 21 מכפר ורדים – כך הודיע הערב דובר צה"ל. הודעות נמסרו למשפחתו. בכך עלה ל-35 מניין קציני וחיילי צה"ל שנהרגו במבצ ."צוק איתן"עביממה האחרונה נפצעו שישה חיילים באורח בינוני ושמונה חיילים נוספים נפצעו באורח קל במהלך פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה.

אבל כבד ירד על היישוב כפר ורדים שבגליל המערבי, וחברים רבים הגיעו לבית המשפחה כדי לחזק אותה בשעה הקשה. לוי, לוחם בחטיבה 7 של השיריון, היה בנם הבכור של גליה ורן, ואח לארין.

הוא גדל ולמד בכפר ורדים, וסיים תיכון במגמת מוסיקה בבית הספר התיכון לאמנויות במנור כברי. "הוא ילד של חברים ומרכז החבורה. אהב את החיים ושמח בכל הזדמנות", נאמר בהודעה שפרסמה הערב משפחתו, "הוא היה מוזיקאי מחונן ורב כישרון". במשפחה סיפרו כי בתום שירותו הצבאי התכוון לשרת כנציג הסוכנות היהודית בתפוצות.

 ראובן מלאך, המורה למוסיקה של לוי, סיפר כי ניגן בסקסופון מאז בית הספר היסודי, ובתיכון היה הנגן המוביל בתזמורת של בית הספר והיישוב. "הוא היה חמד של ילד, מוכשר ברמות-על ובעל שמיעה מוסיקלית נהדרת. היה אחד התלמידים הטובים בכיתה". מלאך הוסיף כי לוי היה ילד חברותי ומלא הומור, ולצד היותו ילד שקט ומנומס, "היה לו חיוך קונדסי".

 

לוחם השריון סמ"ר גיא לוי נהרג היום בעזה

דניאל סיריוטי (מאתר ישראל היום, 25 ביולי 2014)

 

דובר צה"ל מסר כי לוחם השריון גיא לוי, בן 21 מכפר ורדים, נהרג בשעות הצהריים במהלך פעילות מבצעית במרכז רצועת עזה. הודעה נמסרה למשפחתו. לוי הותיר אחריו זוג הורים, גליה ורן, ואחות צעירה – ארין. הוא למד וגדל בכפר ורדים וסיים לימודיו בתיכון "מנור כברי" במגמת מוסיקה.

משפחתו מספרת עליו כי היה ילד של חברים ומרכז החבורה. אהב את החיים ושמח בכל הזדמנות. היה מוסיקאי מחונן ורב כשרון. לאחר השחרור תכנן לשרת כנציג הסוכנות היהודית בתפוצות.

 

גיא נהרג במרכז הרצועה: "ילד של חברים. שמח בכל הזדמנות"

פוראת נסאר, ניר דבורי (מאתר חדשות 2, 25 ביולי 2014)

גיא לוי, בן 21 מכפר ורדים, הוא לוחם השריון שנהרג במהלך פעילות מבצעית במרכז רצועת עזה. לאחר השחרור תכנן גיא לעבוד כנציג הסוכנות היהודית בתפוצות. "הוא אהב את החיים ושמח בכל הזדמנות", סיפרו מכריו. "ילד של חברים ומרכז החבורה".

מתחקיר ראשוני של צה"ל עולה כי חוליית מחבלים שהצליחה להתמקם בתוך השטח הבנוי בגזרה המרכזית ברצועה, הצליחו לירות טיל נ"ט. כתוצאה מהירי נהרג גיא ומספר חיילים נוספים נפצעו. "גיא היה ילד של חברים ומרכז החבורה. מוזיקאי מחונן ורב כישרון", סיפרו מכריו. "הוא אהב את החיים ושמח בכל הזדמנות. לאחר השחרור הוא תכנן לעבוד כנציג הסוכנות היהודית בתפוצות".